Szajkó Design Blog

Érdekességek a madár- és kisállatvilágból

Magamról

Én, Schin Dóra, nagyon nagy feltétlen szeretetet érzek minden kis és nagy élőlény iránt. Gondolkodóba estem - hogyan is tudnám ezt a többi embertársam iránt úgy felhasználni, hogy abban örömüket leljék ők is? Hogy a Szajkó Design ötlete hogyan jött pontosan, azt lejjebb, a "Ki a patrónusom?" bekezdésben elolvashatod. De mindenképp kézzel foghatóvá szerettem volna tenni az állatok, madarak iránt tiszteletem, mert az alkotás számomra a legnagyobb öröm.

Óvodás korom óta rajzolok és festek, 2015 óta pedig a bőrrel, mint anyaggal is aktívan foglalkozom. Így, ötvözve a kettőt jönnek létre a termékeim, amelyek remélem elnyerik majd a tetszésed. 

Ki a patrónusom?

Ő volt az, aki belecsöppent az életembe még 2017 nyarán. Nem tudott repülni, a szüleit nem találtuk, így a pártfogásom alá vettem. A neve Griff lett. A kis mütyürmadárből szép egészséges fiatal lett, aki azóta már kirepült a "szárnyaim" alól, nagy örömömre és bánatomra. Hiányzik, de örülök, hogy feltalálta magát és csatlakozott a többiekhez! Szeretem! És talán ő volt az, akinek a Szajkó Design ötletét köszönhetem. A szarkát sokan nem vesszük figyelembe sétánk során, pedig van ott ész, rengeteg! Ha szóltunk neki jött azonnal ,mint a kerecsensólyom, felvidított ha szomorú voltam, és úgy játszott velünk, mint egy kisgyerek. 

Még 2017 nyarán, amikor még viszonylag elég kicsi volt, de már bőven megengedtem neki hogy a kertben szabadon garázdálkodjon, akkor készítettem róla ezt a felvételt, melynek célja pusztán annyi volt, hogy bemutassam őt az ismerőseimnek így, a Youtube által. Próbáltam összefoglalni mindent róla, több-kevesebb sikerrel. De mint látható, nagyon szerette a kamerázást.

19956630_1824655387564592_2422732315678175953_o.jpg

20232743_1831759753520822_8577140833426669319_o.jpg

20216502_1544420008934874_1582428082_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szajkodesign.blog.hu/api/trackback/id/tr2713579067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Szajkó Design Blog

Ezen a blogon igyekszem a legjobb tudásom szerint bemutatni a madarakat, egyéb Magyarországon is fellelhető kisállatokat, képekkel és hangokkal gazdagon illusztrálva, hogy egy száraz infóhalmaz helyett érdekes tudást kapj róluk.

Irány a honlap?

Kövess Facebook-on!

Friss topikok

  • SzajkóBlog: @commentes nikk: Én köszönöm az olvasását! :) (2018.01.17. 12:57) A szajkó
süti beállítások módosítása